Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 05:51   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

"Acht op de tien Vlamingen bereid vluchtelingen te helpen"

Citaat:
Acht op de tien Vlamingen willen vluchtelingen helpen. Dat blijkt uit een enquête van 11.11.11. Een meerderheid vindt ook dat politici het migratievraagstuk te negatief benaderen.
Zo zie je maar.

Citaat:
Bijna drie kwart van de Vlamingen vindt dat Europa moet voorzien in veilige toegangswegen. Zeven op de tien Vlamingen stellen ook dat Europa niet langer een beroep mag doen op regimes die de mensenrechten niet respecteren. 11.11.11 klaagt al langer aan dat Europa samenwerkt met regeringen aan haar grenzen om vluchtelingen buiten te houden. Italië doet daarvoor zelfs een beroep op milities en smokkelbendes in Libië.
Dus niet echt om van te verschieten dat die bisshop van Antwerpen dat allemaal steunt?

Best raar dat er zovelen zijn die voor de ondergang van ons land tekenen.

Begrijpe wie begrijpe kan.

Of die van 11.11.11 van mij nog een cent mogen verwachten dat lijkt mij een twijfelachtige zaak???

Citaat:
Mijn Conclusie: Het land bepaalt zelf volgens de wetten en regels van het wetboek wat ze doen, bij het afhandelen van iets mag geloof, ideologie er totaal niets mee te maken hebben! De wetten werden op democratische wijze bereikt en moeten dus uitgevoerd worden naar de letter!
En wat met zij die de wetten gewoon naast zich neerleggen en hun 'eigen wetten' proberen op te dringen?


p.s.

Mohammed en Jezus waren tegenpolen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2017 om 05:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden