Los bericht bekijken
Oud 20 december 2011, 10:46   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Persoonlijk vat ik aanvallen van het niveau zoals er hier nogal beschreven worden aan het adres van de voorzitter van de politieke partij waar ik lid van ben, op als een geuzentitel.

Als "ze" centrum-rechts proberen te duwen naar extreem-rechts, dan moet het zijn dat "ze" met grote schrik zitten.


En nu ga ikzelf even aan de kant zitten ... en wacht een volgende peiling af.
Spijtig genoeg zal het geen algemene peiling, doorgaans verkiezingen genoemd, zijn. Het zal slechts een steekproefsgewijze peiling worden, maar niettemin kijk ik uit naar het resultaat.


Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline