Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2023, 22:50   #20
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gisteren zei er iemand dat een foto zoals die van ‘de naakte econome’ 50 jaar geleden onmogelijk zou geweest zijn.
Het hangt ervan af waar, maar in België wel.
Mary Porcelijn was een redelijk populaire zangeres, maar in begin jaren '70 maakte ze een clip waar ze een blote poep toonde, en dat was een schandaal en het einde van haar carrière als zangeres.

https://www.youtube.com/watch?v=zMFbvAO3FlI
Citaat:
Jaren geleden zorgde Mary Porcelijn, een toenmalige kleinkunstzangeres, voor een heuse rel op televisie op 31 mei 1971 . In haar videoclip was er voor het eerst een naakte vrouw te zien en dat is haar niet zo goed bevallen. Haar carrière ging de dieperik in ondanks het feit dat het niet eens haar eigen blote billen waren. Om de zin Ik draag mijn naakt zijn als een kleed uit haar nummer Erotissima wat kracht bij te zetten, dook in de bijhorende videoclip plots een naakte vrouw op. Meteen ook de eerste blote billen op de Vlaamse televisie in kleur.En daar waren ze in Vlaanderen blijkbaar nog niet klaar voor. "Ik woonde nog bij mijn ouders en meneer pastoor kwam aanbellen. Optredens werden afgezegd en mijn carrière raakte in het slop", aldus Mary. Nochtans was het niet Mary zelf die zich in volle glorie aan het publiek toonde maar wel een stand-in,
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 2 juni 2023 om 22:56.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden