Los bericht bekijken
Oud 17 april 2006, 13:42   #15
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Of het doen wanneer het nodig is hé

Vijgen na Pasen zou ik zo zeggen

Na de feiten weet iedereen het beter, maar Boadicea zou jij moet je aanwezig geweest zijn bij die moord ingegrepen hebben hé

Een hoopje hardroepers in koor zijn het hier op dit forum tot als het er op aan komt hoor
Ik weet niet of ik snel genoeg kan lopen om de dader tegen te houden, maar ik geloof ook niet dat ik het stervende slachtoffer zomaar zou laten liggen. (gsm op zak en kennis EHBO) Mijn man zou niet zomaar toezien, daar ben ik zeker van.

De dader inrekenen is een taak van het gerecht, maar dat faalt duidelijk. Daarom hoop ik dat er een oplossing komt, want ik vrees dat dit geen alleenstaand geval is en hoelanger de moordenaars vrij rondlopen, hoe een slechter signaal er gegeven wordt.

We moeten allemaal meehelpen om de dader op te sporen, maar dan zou ik graag meer info (robotfoto' s) hebben. Ik woon wel in Antwerpen en niet in Brussel, maar de daders kunnen ondertussen overal in het land zitten.

Het wordt hoogtijd dat justitie deze mensen opspoort en burgers hiertoe aanzet. Nu laten ze de gemoederen zo hoog oplopen dat we niet naar burgeplicht streven, maar naar het tegengestelde.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline