Los bericht bekijken
Oud 1 april 2017, 18:33   #68
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
het is heel simpel. Je hoeft een moslim maar enkele eenvoudige vragen voor te leggen om het onderscheid te kunnen maken tussen verdraagzame, gematigde moslim en extremist.
Moest je zoon homo worden, of zich willen omvormen tot christen of atheïst, zou je dat aanvaarden? Moest je dochter trouwen met een niet-moslim Belg, zou je dat aanvaarden? Zou je het aanvaarden moest je vrouw besluiten dat ze geen sluier meer wil dragen?
Bingo! Maar ik denk dat zelfs een zgn ‘verdraagzame’ moslim negatief zou antwoorden op die gestelde vragen.

Nog zo eentje; Stel nu dat je dringend 6 weken naar het buitenland moet, waar je aanwezigheid echt onmisbaar is en je hebt geen familie of vrienden waar je je kinderen tijdelijk kan onderbrengen.
Je hebt wel de keuze tussen enerzijds een moslimbuurman die wekelijks naar de moskee gaat, anderzijds een katholieke buurman, die wekelijks naar de kerk gaat.
Je overbuur is een atheïst die wekelijks wat pinten gaat pakken en die vanderneffe is een taoïst die alle dagen een uur mediteert.
Allen zijn ze gehuwd en ten volle bereid, om voor de tijd dat je afwezig bent je kinderen op te vangen.

Aldus, naar wie zou je voorkeur dan uitgaan, om je kinderen aan toe te vertrouwen ? 
Benieuwd aan wie Inlichtingen z’n bloedjes zou toevertrouwen…
Citaat:
Ik denk dat 1207 niet zal reageren, want het ziet er naar uit dat het een moslimextremist is.
Ik heb idd nog geen reactie opgemerkt van m’n laatste post aan hem, maar dat gebeurt nogal eens als iemand geen kant meer op kan, dan is de zgn ‘vergetelheid’ van kracht.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline