Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2008, 15:20   #185
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA
Dus de chefs van Uw partij hebben U vierkant zitten uitlachen ... welke conclusie trek je daar uit ?

Ga je lid blijven van die propaganda/applausmachine of zeg je consequent adieu tegen die postjespakkers ?

'k vraag 't me maar af.


mvg. sint ignacius
nja, ik zou nu uit de cd&v stappen mocht ik lid zijn ervan, maar net zoals de gehele JONG CD&V afdeling vond ik dit optreden uiterst wansmakelijk. Ik blijf dus voorlopig in de jongerenafdeling
Excuseer, laat 't me even herformuleren :

Hoe oud ben jij ? 26 ? En wat is de leeftijdsgrens voor jong cdv ? 32 ? Wat ga je dus binnen 6 jaar ( of sneller ) doen ? Lid worden van de bende die U heeft zitten uitlachen ? Allez komaan, alle gekheid op een stokje, je kan toch niet beweren dat jong-cdv compleet los staat van cdv ? Als je al op papier lid kan zijn van de jongeren zonder bij de volwassenen te zitten - ik neem even van u aan dat dat kan - dan zit je toch in een erg rare situatie ?

Dat doet me een beetje denken aan die postjespakker die zowel de franstaligen wilde paaien in de regering als nva aan boord houden ( Leterme ) en zijn kartelpartner zo tot een spreidstand dwong die onhoudbaar was om achteraf te zeggen dat ze het zelf afgetrapt waren , lol.

Citaat:
Is dit spottend bedoelt, want ik snap u nu echt niet meer. Een beetje meer uitleg aub.
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik vond hem wel grappig, geef toe dat de vergelijking mooi is :
Je blijft "voorlopig in de jongerenafdeling" , is dat zoals Leterme die op 15 juli "voorlopig" in de regering bleef ?

Dit is voor U toch niet vol te houden ? Je kan toch niet EN lid blijven van cdv ( of binnenkort worden ) EN proberen elders sympathie te krijgen a la " oh en wij werden daar uitgelachen ocharme " ?

En als je niet in jong-cdv zit om later bij de cdv te gaan , wat zit je er dan te doen ? Geef toe, het klinkt een beetje raar.


mvg. sint ignacius


ps. @ Lomeonar , ik weet dat je niet bij ronduit kan zitten zonder bij nva te zitten, maar geef toe : wat de ongetemde zegt klinkt tsjeefs genoeg. 't Zou me niet verbazen als je bij de jong-cdv kan zitten en toch nog zou kunnen claimen niet bij de cdv te zijn. Strikt genomen ... beetje zoals de kleine lettertjes in een contract
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden