Los bericht bekijken
Oud 26 september 2017, 23:20   #68
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
laatst was ik me gaan inschrijven bij de sociale woningmaatschappij, was degene die me ontving toch wel verbaasd dat ik geen kindje(s) heb, i.e. men ging er aanvankelijk zowaar vanuit dat ik gezinslast heb en toen bleek van niet werd de vraag me nogmaals uitdrukkelijk gesteld opdat ik zou herbevestigen... ja ik was daar zo te zien de vreemde eend in de bijt want een vrouw van om & bij eind de dertig zónder kroost dat bleek dan toch even een niet zo'n gangbaar geval bij hen te zijn.... en nu zen ik door dat voorval toch wel even van m'n melk (om het op z'n Antwaarps te zeggen, lol): net nu ik er vrede mee had genomen kinderloos door het leven te gaan werd ik er alsnog aan herinnerd dat ik hierdoor als een bizar geval zal beschouwd worden door velen, ah en op de koop toe old spinster, my god mss doe ik er toch maar beter aan van alsnog snel te beginnen kweken, er is sowieso verhoogd tarief vr kindergeld vanaf jan'19 dus ik heb er in feite alle baat bij + dat m'n uitkering dan meteen de hoogte mee inschiet én dat ik er ook nog eens voorrang door krijg op de wachtlijst......... yep ^^
Troost u, zelfs een 80-jarige verkrachten ze nog.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden