Los bericht bekijken
Oud 17 november 2016, 00:14   #30
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
2015


Welke gevolgen kunnen een overwinning van Le Pen en Wilders hebben? Wilders reikt al enkele jaren de hand aan de Vlamingen terwijl Le Pen al heeft laten weten bij het einde van België te willen praten met de Walen.

Moge God Le Pen en Wilders zegenen en hen de overwinning schenken tegenover de marxisten.

miaauw miaauw namastiaauw Durkazz

ja perfect plan maar hou het goedkoop he, dus hier dan een goed idee vn wieroe de Grote hindoe nazi (homo) kat:

-----------

Etnische zuivering met 1 miljard euro



Offeraar Dewanand
Offercode wfor1258
Offerdatum 4 september 2008

Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. De REmantra, mijn motivatie etnische zuivering Nederland
3. Waarom etnisch zuiveren van Nederland?
4. Enkele argumenten (14) voor een etnische zuivering van Nederland
5. Onderzoek: Islam bedreiging Nederlandse identiteit
6. De beruchte Janmaat (VZMH) mantra, 'VOL IS VOL'
7. Is een zuiver blank Nederland beter?
8. Bevruchting tien blanke meiden met zuiver Afro-zaad
9. Zijn de niet-westerse allochtonen dan toch nutteloos voor Nederland?
10. Enkele deportatie berekeningen, m.b.t. Suriname
11. Hybride vangnetregeling voor minima in Suriname
12. Een bijstands commune in Suriname van duizend personen
13. Ter besluit
14. Disclaimer Dewanand

1. Inleiding

In deze tekst met offercode wfor1258 zal onderzocht worden in hoeverre een (vreedzame) etnische zuivering van Nederland haalbaar is en hoe het opgestart kan worden. Er zullen wat berekeningen gepresenteerd worden, om alles te verduidelijken. Eerst zal uitgelegd worden waarom een etnische zuivering noodzakelijk is en waarom de allochtonen, allahtonen, hindoestanen, Afro rassen en alle overige niet-blanken hier zelf voor moeten kiezen, geheel in hen eigen belang.


2. De REmantra, mijn motivatie etnische zuivering Nederland

Mijn belangrijkste motivatie om te pleiten voor een etnische zuivering in Nederland, binnen tien jaar vanuit Hindoe fundamentalistisch oogpunt, komt vooral door onderstaande mantra.

REmantra
Mijn ideaal is simpel:

Als ik over tienduizend jaar opnieuw reïncarneer op deze planeet, dan wil ik minstens tienduizend raszuivere Germaanse Nederlanders terugzien ergens in een poldertje of in het oude veengebied, levend en met een bordje puur Hollandse stamppot of boerenkool met wat lekkere Gelderse rookworst. En natuurlijk met een Heineken pintje erbij he. Hup Holland.

Dit is simpele Hindoe fundamentalistische logica.

My ideal is simple

If I will reincarnate again after ten thousand years on this planet, then I want to see back at least ten thousand pure-blooded Germanic Dutch, somewhere in a polder or in the old peat area, living and well, with a plate of pure Dutch hotchpotch or kale (farmer cabbage) with some sweet Gelderian smoked sausages. And of course with a Heineken pint. Go, go Holland.

This is simple Hindu fundamentalistic logics.

In principe vind ik het dus heel belangrijk dat Nederland een blank land blijft, omdat ik als Hindoe nooit kan en mag streven naar uitroeiing van het oer-Hollandse blanke volk en ras, als ik principieel erover nadenk. 'Hou Holland blank' is dus een heilige klank voor mij, maar dan wel vreedzaam en voorbeeldig, om dit te realiseren voor vele duizenden jaren.


3. Waarom etnisch zuiveren van Nederland?

bron kritisch podium dewanand, deeplink hele tekst:
http://www.dewanand.com/wfor1258.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden