Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2017, 08:46   #46
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je vindt altijd wel wat, maar feit is dat wetenschappers nog een erecode hebben. Bij de exacte wetenschappen vlieg je buiten als je sjoemelt.
Je hebt duidelijk mijn post niet gelezen. Ik heb het over proffen die buiten vliegen of de mond gesnoerd worden wanneer ze openlijk blijk geven van enig gezond verstand en niet meehuilen met het zichzelf verslindend monster van identity politics aan de Amerikaanse universiteiten. Veel van die proffen zijn zelf ook links.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De 'levenswetenschappen'??? Economie en politiek zijn nu eenmaal geen 'echte' wetenschappen. Daar zijn er die links zijn en daar zijn er die rechts zijn. Moet je tegen kunnen.
Het evenwicht is totaal zoek. Professoren die zich laten ontvallen dat studenten groot en verstandig genoeg zijn om zelf te kunnen kiezen welk halloween kostuum ze aantrekken worden in het huidige politieke klimaat te extreem-rechts bevonden en verliezen hun job.

Anderzijds kan een professor zeggen: "in order to be equal, in order to be liberated, some white people may have to die." en gewoon zijn job behouden.

http://www.washingtonexaminer.com/te...rticle/2622810

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
In ieder geval als je de wetenschap gaat aanvallen omdat ze dingen zeggen die je niet bevallen, dan gaat het de slechte kant op.
Ik val de wetenschap helemaal niet aan. Ik klaag juist de aanval op de wetenschap aan die zich al jaren binnen de universiteiten afspeelt en gaandeweg het onderwijs, de media en de politiek binnensijpelt, waardoor het "respectabele" venster binnen het politieke spectrum steeds nauwer wordt en opschuift naar een steeds krankzinniger vorm van cultuurmarxisme.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 24 juli 2017 om 08:46.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden