Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2016, 12:38   #76
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Imams opleiden? Imams moeten uitgewezen worden naar hun landen van herkomst, en de moskeeën moeten gesloten worden.

Ik meen sarcasme te lezen in jouw post, maar laat je geen blaasjes wijsmaken over zogezegd "gematigde" imams. Ook die zijn voor geen cent te vertrouwen:



Hoe kan het ook anders. Imams leren tijdens hun opleiding de inhoud van de Koran kennen van vóór naar achter en van achter naar vóór. In al zijn bloeddorstige, genocidaire glorie. Een redelijke mens zou er dan gedegouteerd mee kappen en iets anders studeren. De volhouders daarentegen hebben op een gegeven moment besloten: "Hee ja, ik ga de rest mijn leven wijden aan de promotie van dit boek!"
Mij hoef je niet te overtuigen, hoor. Alle probeersels om ons in het gareel te houden heeft als doel: een onvermijdelijke godsdienstoorlog te voorkomen. Iedereen weet immers waarom de moslims Europa overspoelen en niet de Arabische landen. En eens ze hier zijn laat er zich geen énkele meer terug naar zijn achterlijke zandbak sturen. Zelfs niet met geweld.
Het is niet de vraag of er oorlog zal uitbreken, maar wanneer de maat vol is voor de autochtone Europeanen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline