Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2010, 11:42   #3
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het eerste verhaal (waarvan ik zelf getuige was) ging als volgt:

Twee auto’s doen haasje over waarbij een witte Renault een blauwe Mercedes inhaalt waarop de Mercedes wat later de Renault weer inhaalt en dit zich een aantal keer herhaalt. Tot zover niks aan de had tot beide voertuigen aan de volgende lichten tot stilstand komen.De Renault bestuurder stapt uit en loopt naar de Mercedes waar hij als een gek tekeer gaat en hij tegen de carrosserie van de Mercedes trapt. Daarop stapt de bestuurder van de Mercedes uit met een houten knuppel in de hand en begint hij op de Renault te timmeren … glasscherven vliegen in het rond terwijl de bestuurder van de Renault in de wagen springt en ervandoor scheurt … in tegenovergesteld richting van de baan die bestaat uit 2x2 baanvakken, gescheiden door een middenberm. Wat verder stopt hij en verlaat een vrouw met een baby de wagen … om vervolgens terug weg te scheuren.

Het tweede verhaal gebeurde een aantal weken terug. De Koen met zijn camionette op de baan op weg naar een klant tot plots een BMW vlak voor zijn neus invoegt en hij daardoor hard in de remmen moet. Wat tekens over en weer, geflikker met de lichten en wat verder gaat de BMW dwars over de baan staan en blokkeert hij Koen zo de weg. 2 Marokkanen stappen uit, waarop de Koen ook uitstapt. Ze lopen recht op hem af en één van grijpt naar zijn jaszak. Koen ( voormalig buitenwipper ) aarzelt niet klopt hem meteen op zijn gezicht, recht op zijn neus. Bloed spat in het rond en de twee Marokkanen blijven verbouwereerd staan. De politie erbij en het bleek dat die ene kerel een mes in zijn zak had zitten dat hij dus probeerde te trekken.

Heb u ook nog van die gezellige verhaaltjes over automobilisten die elkaar de kop willen inslaan of over verkeersagressie die u zelf hebt meegemaakt?

Shoot!
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
fox is nu online   Met citaat antwoorden