Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2010, 13:07   #8
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Da is, joh. Zo'n mensen worden kwaad als je reageert en nog kwader als je niet reageert.
Soit. Niets zo zalig als tergend traag terug naar het rechtervak gaan en als ze dan voorbijschieten met een boze blik, zo'n idiote smile op je gezicht zetten.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden