Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2014, 06:19   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard Belgische terroristische 'jongeren': Fier dat ze Syriëstrijders zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Het ergste is dat een vrijheidsstrijd ontaard is in een religieus belangenconflict met religieuze fanaten die niet strijden voor vrijheid en democratie, maar om machtsposities in te nemen, zonder dat ze zelf beseffen dat ze enkel dienen als kanonnenvlees.

Voor mij mag men ze allemaal de Syrische nationaliteit geven en de Belgische, Nederlandse, Duitse, Engelse etc. automatisch afnemen, samen met een verbod op terugkeer.

De gevolgen van het Belgische beleid stapelen zich op:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Onze koppensnellers in Syrie hebben blijkbaar absoluut geen behoefte aan de discretie welke Milquet hun aanbiedt, tot ze zich opnieuw op ons grondgebied bevinden natuurlijk.

Belgische terroristische 'jongeren': Fier dat ze Syriëstrijders zijn

De Belgische Syriëstrijders steken zichzelf niet meer weg. Ze vertrokken heimelijk naar de heilige oorlog, maar poseren nu fier met hun wapens en vertellen honderduit over hun leven aan het front. Ze doen dat niet op versleutelde internetforums, maar open en bloot op Facebook. Bedoeling is om nog meer volk te lokken.
De jonge Belgen zitten vrijwel dagelijks op Facebook, maar hun wapens zijn nooit ver weg. © kos.

Het Laatste Nieuws kon een hele reeks van de foto's bemachtigen. Samen met de commentaren van de Syriëstrijders bij die beelden. Zoals dat van de Brusselaar die zich 'Aba *Souleyman Al Muhajir' laat noemen. De kerel onderstreept wat buitenlandminister Didier Reynders *zopas nog stelde: dat het gros van de *Belgische Syriëstrijders niét naar het front is getrokken om het volk daar van een dictatuur te bevrijden, maar hun *leven op het spel zetten voor de meest extreme vorm van de islam.

"In de stad waar ik verblijf, passen we de sharia al toe", schrijft Souleyman. "Binnenkort patrouilleert er islam*politie. Die zal erop toezien dat alle *winkels sluiten op het uur van het gebed. En de broeders van de 'Islamitische Staat in Irak en Groot-Syrië' hebben al een *koranschool gesticht."

LEES DE VOLLEDIGE REPORTAGE EN BEKIJK ALLE FOTO'S IN HET LAATSTE NIEUWS, OOK VERKRIJGBAAR IN DIGITALE VERSIE

...


HLN


En Milquet belooft deze 'jongens' de nodige discretie, opvang, bijstand, begeleiding, herintegratie, uitkeringen en allerlei hulp bij terugkomst naar het 'vaderland' Belgie... En de pers moet ondertussen zijn bek houden over deze kwestie, maar de tijd van stilte is voorbij Mevr. Milquet & Co. Men zal deze feiten niet langer kunnen verbergen voor het grote publiek, NON!

Belgie zal oogsten wat het gezaaid heeft, mark my words!

Wie durft nu nog steeds oprecht stellen dat Belgisch binnenlands en buitenlands beleid snor zit? Wie?

Als Belg eis ik een degelijke vertegenwoordiging NU, dat is mijn recht. Deze kwestie is reeds veel te ver uit de hand gelopen en berokkent ernstige schade aan het imago van ons land. Het begint allemaal wel erg te stinken, hoog tijd dat er met de vuisten op tafel geslagen wordt, ik denk zelfs aan dringende interpellaties. No go!

Plotseling beseft Reynders dat 'onze jongens' allemaal bij ISIS zitten, de meest extremistische groepering in Syrie. Vijgen na Pasen natuurlijk, dit en nog heel wat meer was reeds lang geweten...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 januari 2014 om 06:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden