Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2017, 07:02   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard Hilde Crevits doet opmerkelijke oproep

BRON

Detail tekst:

Citaat:
Vlaams minister van Onderwijs en CD&V-kopstuk Hilde Crevits trekt aan de alarmbel over de tweede generatie allochtonen in ons land. Die boekt in vergelijking met de eerste generatie amper vooruitgang “in tegenstelling tot in andere Europese landen, zoals Nederland”, benadrukt Crevits.
Citaat:
“Als de ouders zich niet kunnen uitdrukken in het Nederlands en ze tonen ook geen bereidheid om het Nederlands te leren, dan heeft dat ook slechte effecten op de kinderen."
Misschien hadden we ze beter nooit toegelaten die anderen en ze van in het prille begin niet zo moeten liggen bepamperen, dan had dit probleem misschien niet bestaan?

Maar er zijn er die dat anders zien in ons land en ze nog maar steeds met open armen blijven ontvangen.

Denken die nu echt dat die bende zich naar onze regels en wetten gaat gedragen

De regel is anders héél simpel volgens mij.

Het kleur van smoel dat u heeft of welk geloof u in het hart draagt dat maakt allemaal niet uit maar in het land waar je terechtgekomen bent, moet u best de regels volgen die daar geldig/van toepassing zijn anders bye bye ...

En dat is overal wel zo dacht ik maar het begint meer en meet te lijken op wishful thinking.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2017 om 07:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden