Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 10:03   #182
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
"Men" verwacht ook dat een man van uw leeftijd leest wat er staat in plaats van er iets van de maken in de zin van wat er niet staat.

Niet teveel verwachten Knuppel.
Onmogelijke dingen vragen kan nooit enig resultaat opleveren.
Maar je moet het Oosten ook niet weer onderschatten.
Hij weet de spreekwoordelijke bruikbare speld in de hooiberg wel te vinden om een oorlogje op te starten. Hij heeft een goede oogarts en daaruit volgend ook een goede bril. Maar met zelfs die bril kan je nog steeds niet tussen de lijnen lezen. Daarvoor moet er de nodige dosis verstand zijn.
Maar goed. Mogelijk heb ik die speld wel bewust in een hooiberg verborgen.
Misschien wilde ik wel weten waar het voor mij vijandig publiek zat.
Als hengelaar weet ik beter dan wie ook dat men met een heel klein visje uit te werpen een enorme snoek kan vangen. Nu ja; een zoetwaterkreeft kan ook nog wel.
Hengelen gebeurt dus niet altijd in het water.
Sommigen denken van wel maar dat evenaart nog steeds het denken van de Neanderthaler. Laat het gezegd zijn door een kind dus.
Ook dat weten we weeral; enfin ik toch.
Sorry folks; maar als je teveel smurrie leest moet je uitkijken om zelf geen smurrie te gaan schrijven. Waakzaamheid blijft geboden.
Onbewust kan men steeds in een stront trappen op dit forum.
Er zitten hier teveel strontvliegen en die komen steeds op de stank af.
Maar het is hier momenteel kalm. Ik ga het ook zelf hierbij dan maar bij laten. De omgeving nog meer vervuilen is niet mijn optie.
Ik probeer mijn streek proper te houden met logika.
En dat de Gete in Tirlemont bergop stroomt is geen logica maar een vorm van snobisme. Moet ik niks van hebben.
werkman is offline   Met citaat antwoorden