Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 12:04   #38
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dus ook voor de NVA? "t'is de schuld van de sossen". terwijl ze zelf al jaren in de Vlaamse regering zit? de NVA hoort dus niet in deze regering?
U stelt een vraag die ik reeds beantwoord heb.
Uw trein blijft naast de spoorweg denderen.
En tegen mij moet je er zeker niet over zagen.
Het is altijd gemakkelijker om in het seinhokje koffie te drinken dan om de trein te besturen. Maar om U een plezier te doen zal ik toegeven in sommige verkopen van onze kroonjuwelen schijnbaar uw partij niet betrokken was.
Maar ik druk wel op het woord "schijnbaar" want ik weet er natuurlijk niet altijd het fijne van. En men zal het ook niet aan mijn neus komen hangen.
Trouwens iedere partij heeft zijn marionetten die voor hun procentje het spel met graagte opvoeren. Ik ken er zelfs die al een paar keer het spel gespeeld hebben. Wie dat zijn heeft trouwens geen belang. Daarvoor kom ik niet op dit forum. In een land waar men ongevraagd en onterecht vijanden krijgt omdat men; in functie; fraudeurs duidelijk maakt dat men geen lijfeigene is
moet worden ingekaderd dat fraudeurs niet altijd op eigen houtje handelen
maar meestal in de rug gedekt worden door opdrachtgevers.
En dat is mijn fout geweest. Als beginneling kun je fouten maken in iedere job. Je moet beseffen dat je er op dat ogenblik bent om gewoon met uw kloten te laten spelen en dat men in onschuld zijn handen kan wassen omdat die beginneling iets niet zag. Dat kan een paar maal voorvallen maar ik gaf er op zeker ogenblik wel de brui aan. Trôp is teveel. Soms ook voor de kleintjes.
En voor de rest....."foert" hoor.
Ik ben het hier ook beu.
Plezierig tijdverdrijf moet je hier niet zoeken.
Je loopt steeds op messen die snijden langs beide kanten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden