Los bericht bekijken
Oud 25 december 2016, 00:13   #8
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Al wie nu nie springt is geen échte sos,overboord mannen,en zwemmen maar....

En de Steve is uiteraard géén voorbeeld ,wegens het recht naar de bodem gaan...

Onze Heilige kanaalduiker...


Sommigen vereren hem hier nog ...

Niet écht slim,maar tja....

Wat er niet in zit kan er niet uitkomen
Stijn Meuris moet er in elk geval niet meer van weten nadat SS daar eens op bezoek kwam.

Citaat:
Stijn Meuris over Stevaert: "Steve vroeg me om bij de partij én de loge te komen".

Hij kwam niet met één, maar met twee vragen. Eén: om bij zijn partij te komen. Daar wilde ik nog wel naar luisteren. Maar twee: om ook meteen bij de loge te komen. Dat had ie beter niet gevraagd, want toen wist ik: ‘Steve, you’re finished.’ Omdat ik zag wat ik zag. Een soort vadsigheid én de uit de hand gelopen macht – niet langer gezag, maar macht – die zich vertaalde in een ritueel dat ik soms ook bijzonder lelijk vind."

"Hoe hij praatte, behoorlijk pontificaal en enigszins aangeschoten in mijn zetel zat, en zijn chauffeur buiten liet wachten."

http://www.demorgen.be/binnenland/st...omen-b45711ca/



Wie had kunnen denken dat ''volkse'' Steve een logebroeder was die marsorders uitdeelde.

Citaat:
En hoe hij zéér laat op de avond belde: ‘Zijt ge thuis? Ik kom nu.’ Dat was geen vraag, dat was een marsorder. Dit heb ik nog nooit verteld, maar hoe Steve over die loge sprak, alsof het een detail was, die ‘introductie’, dat vond ik ongelooflijk. Ik citeer letterlijk: ‘Als ge dan eens iets aan de hand hebt, kunnen we dingen regelen.’ Ik kon alleen nog denken: drink uw cognac uit, hier eindigt het verhaal, Steve. Ik was er klaar mee."

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 december 2016 om 00:21.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden