Los bericht bekijken
Oud 5 september 2017, 15:00   #293
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gij leeft precies tegen uw goesting...
Neen, alleen heb ik het moeilijk alleen maar bon ton te horen. Aad De Mos moet nu nog eens een duit in het zakje doen door te komen vertellen wat iedereen die een halve match van de rode duivels heeft gezien al lang weet, nl dat ze het niet kunnen.
Idem ivm de kernuitstap: het is zonneklaar dat deze oude barakken van kerncentrales dicht moeten en het is zonneklaar dat het zonder kernenergie niet lukt: dus het is zonneklaar dat er nieuwe kerncentrales moeten komen. Jaaaaaaaaaaaaren discussie over iets wat geen discussie zou mogen vragen.
Idem over de Lange wapper en alternatieve projecten: Ben Weyts gaat elk jaar zijn schup in de grond steken, maar na bijna 20 jaar is er nog niets gebouwd..
De files gaat men ook trachten aan te pakken, decennia-lang, maar er gebeurt in de feiten niets...
Migratie: de migranten die hier in de jaren 60-70-tig zijn toegekomen zijn nooit geintegreerd geweest, nu 2 generaties later staat men nog te zeggen dat men migranten nodig heeft om onze economie te doen draaien...
CO2-uitstoot: als men de CO2 uitstoot naar 0 wil brengen, dat men het dan verbiedt van CO2 uit te stoten. Het echte alternatief is een waterstofeconomie gebaseerd op kernenergie. Met honderden mensen jaren, decennia discussieren hoe een probleem uiteindelijk niet op te lossen..
Hongersnood oplossen: de laatste jaren is er zelfs geen belangstelling voor het probleem van de hongersnood in Africa. Nochtans is dit de bron van de meeste migratieproblemen.
Ik ga proberen hier van het forum af te blijven, want ik begrijp dat alle problemen politiek zijn en dat echte politiek onmogelijk is in een democratie.
Tommelein van energie is totaal onbekwaam, kent wellicht de eenheid van energie niet, maar is een product van westvlaamse electorale inteelt...
Inderdaad, veel op de hoogte zijn van de politieke actualiteit hakt in op de levensvreugde...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden