Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 16:14   #3
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nee niet die van naast mij, da's een brave, maar die van onder dat is een ander verhaal, jullie weten wellicht van in maatschappij & samenleving van m'n troubles met de post en dat ik daardoor m'n verjaardagkaartje met geld erin ben misgelopen en terloops uit woede een papier gericht aan de buren op de algemene inkomdeur had geplakt met de mededeling dat ik dus hen ondermeer verdenk van er mee weg te zijn - vermits dat mss verkeerdelijk door de postbode in een bus van hen zou gedropt geweest zijn, maar dat terzijde, nu heeft dat papier er zo'n kleine week gehangen, kom ik gisteren buiten en plakte dat potverdorie aan mijn deur, het kan maw dus niet anders dat de buurman van beneden me dat heeft geflikkerd, dat is tegelijk degene die me 'die chinees' noemt of erger nog 'dat kankerwijf' <- (ja hij spreekt zodanig luid dat ik z'n gesprekken live kan volgen + de muren zijn sowieso aan de dunne kant hier), ook tevens degene die me eens op straat had zitten uitkafferen omdat ie zogezegd niet kon slapen van m'n lawaai (ik verplaats(te) soms nog al eens meubels of douche en deed afwas 's nachts maar nu ook niet dat het oorverdovend storend was, daarbij komt dat hij wél de onaangename gewoonte heeft van luid met z'n maten boenke boenke muziek + televisie op te zetten in het holst vd nacht/vroege uurtjes dan nog wel maar soit), ah en nu dus had ie dat papier op eigen initiatief vd inkomdeur gehaald en op mijn deur geplakt, de klootzak, ik begin mede hierdoor hem nog sterker te verdenken van met mijn post weg te zijn geweest, en het ziet ernaar uit dat ie er zelfs ongestraft mee weg is pffffffffffffffffffffffffff! (even ranting v mijnentwege bij deze, ja de avonturen van bb in merksem het is me wat, zelfs familie, thuis ed zijn er niets mee vergeleken lol j/k)
Vraag aan de spartaan van Deurne dat hij die kerel wat lappen geeft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden