Los bericht bekijken
Oud 29 september 2009, 14:49   #36
Boa
Schepen
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wie begon met persoonlijke aanvallen en wat voor schijthuis ben je met je schuilnaam? Zelf de meest milde Europeaan veranderd meteen in een pure nazi wanneer zwarten zich roeren. Waarom? Vrouwen schrijven hun eigen geschiedenis, flikkers schrijven over zichzelf, ik zie dat Vlamingen anders over zichzelf schrijven dan Walen over hen etc. Allemaal prima, maar de zwarte....
Nogmaals, het begon met zwarte overheersing, waardoor witten (en zwarten) een bevrijdingsideologie formuleerden wat wij vandaag als wetenschappelijk racisme kennen. En daarmee ben je geindoctrineerd. Beschaving begon niet in Europa en Europeanen zijn alleen in hun eigen verbeelding beschaafd. Sinds wanneer is dagelijks moslims in Irak en Afghanistan bombarderen beschaafd? Inderdaad gebruik ik het internet ter promotie van mijn ideeen omdat de reguliere kanalen voor mij potdicht zijn en ziet...mijn afbeeldingen worden aan de onbekendheid ontrukt. Overigens beschouw ik de tegenstand, de spionage, de vervolging, en de vele reacties als bewijs dat ik met iets zeer belangrijks bezig ben. Ik denk dat ik geschiedenis ga maken.
Dus slavenhandel van negers door negers voor negers? Want alle adel/rijke/bekende/slimme/sterke/.. mensen in die tijd waren toch zwart volgens jouw? En, voel je je trots om af te stammen van slavenhandelaars?
Boa is offline   Met citaat antwoorden