Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2017, 19:47   #50
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zij hebben ook nooit in een inclusieve maatschappij geloofd. N-VA was altijd radicaal-rechtse politiek verpakt in een centrum-rechts jasje. Ico Maly heeft gelijk gekregen: N-VA verkondigt de anti-Verlichtingsideologie van uiterst-rechts. Ze zijn eerder reactionair dan neofascistisch, maar dat maakt hen niet minder uiterst-rechts, hé.

De aanvallen op de vakbonden, de aanvallen op de democratische vrijheden en de vrije meningsuiting, de aanvallen tegen de mensenrechten en de Conventie van Genève, de haatcampagne tegen de gebruikelijke zondebokken (Walen, etnische minderheden, buurlanden, Europa, ...), de Lepeniaanse verkettering van centrum-rechts in Vlaanderen als "moslimpartij" (dezelfde leugens als Le Pen t.a.v. Macron), ... dat laat allemaal weinig aan de verbeelding over.

We hebben ons allemaal laten vangen, ik ook.
Ach, ja. Als ik ooit in een konfederale staat leef, d�*n zal ik wel stemmen voor een linkse partij. (In mijn volgend leven misschien, heel misschien )
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 5 mei 2017 om 19:49.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden