Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2004, 06:58   #28
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ik verzin niets


het ging om mijn stelling die ik zogezegd zelf onderuit haalde weet je nog

dan ben je maar vlug overgeschakeld op de vergelijking die je zelf maakte

die heb je ook maar vlug achteruit geschoven

en ja nu moet ik dus JOUW stem en denkpatroon analyseren..

even recapituleren

Je stemt blok op het vlaamse Vlak
Europees doe je dat niet . hoewel je duidelijk gemaakt is dat op een andere partij stemmen , AUTOMATISCH betekent dat het blok uitgesloten wordt (zoals reeds gezegd op europees vlak niet veelzeggend). stemmen zodat het blok uitgesloten wordt is dus VOOR het blok stemmen voor jou ja, dat is jouw individuele zienswijze he, zoals ik reeds eerder zei, je bent wel in de war


ik hoop dat er velen je voorbeeld zullen volgen
Nu wordt het wel helemaal mooi. Blijkbaar heb ik ergens gezegd dat voor een andere partij stemmen gelijk staat aan een stem voor het Blok? Zo te zien ben ik niet diegene die in de war is.

Ik heb trouwens nergens iets achteruitgeschoven.

Nogmaals: partijen bieden totaalpaketten aan. Te nemen of te laten. Wanneer je voor een partij stemt, betekent dit echter niet dat je akkoord bent met het hele pakket.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline