Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 18:23   #18
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
Dat is geen slecht idee. Ik ben nu momenteel aan het studeren in Takasaki, Japan. Hier in Takasaki zijn er wel geteld nul moslims op een populatie van 100.000 inwoners, en het is hier superveilig. Mijn nichtje van 16 kan hier in de donker op straat lopen zonder gevaar. Er is zo weinig criminaliteit dat de Politie hier zelfs niet gewapend is. Dat moet je in een gemidelde Europese stad met een popultatie met 1/5 moslims niet proberen he?
Die moslims zijn gewoon niet in staat om in de beschaving te wonen.
Kijk maar naar al dat terrorisme. En ik wil niets van mijn privacy laten afpakken,
want dan winnen die smeerlapen van IS. gewoon niet binnenlaten van die moslims zoals hier in Japan, waarom is dit eigenlijk taboe in België?
Niet Zeveren he! De Amerikaanse verderzetting van de Britse olie politiek heeft nu eenmaal zijn gevolgen, dit zorgt voor instabiele situaties. Voor zover ik weet heeft Japan niet zo fantastisch veel rijkdommen onder zijn gat. We gaan ook niet beginnen zagen over het leed dat Japan de wereld al heeft aangedaan! De terreur van de moslims verbleekt daar tegenover, zowel in beestachtigheid als in omvang. Het is niet voor niets dat ze tot nu toe het enige land zijn die een atoombom op zijn dak heeft gehad...
Loki is offline