Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2017, 03:36   #57
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het enige dat hier bewezen is dat Belgen valse lafaards zijn. Ja, dames die je frontaal aanvallen en in de fik willen steken kun je een mep verkopen. Dat zoiets taboe is, maar omgekeerd (dames die mannen een mep verkopen) niet, toont aan dat er iets niet in orde is met de westerse maatschappij. Er is een reden dat U in Azië zit, en het is niet zuiver geld. Waarom zitten er zoveel in Azië? Zuiver omdat de Aziatische vrouwen zoveel mooier zijn?
Nee, westerse vrouwen kunnen ook mooi zijn. ar door een fatale combinatie van feminisme en kapitalisme zijn veel van onze vrouwen monsters geworden.
Afrikaanse mannen ("niggers" in hun eigen taal) slaan hun vrouwen dagelijks tot moes, maar daar komt geen reactie op want "niggers" bekritiseren is racisme.
En heel die hypocriete kromme redenering noemt men hier dan nog "links" terwijl dit natuurlijk niets met een klasseloze maatschappij te zien heeft.
Ik begrijp het wel, door rassenverschillen zo taboe en onbespreekbaar te maken, vermijdt de 1% dat men over de enorme klassenverschillen en enorme ongelijkheid, ook onder blanken, begint. Alles is zo voorspelbaar en vals, en 99% hier heeft het niet eens door. Denkt dat ze goed bezig zijn en de media de "waarheid" verkondigen.
Een briesende uithaal: wat hysterisch geschreeuw met verhoogde pitch in de stem.
Leuk om de mentaliteit bevestigd te zien.
CQFD Een mooie dag gewenst. Stik er niet in, tovarich.
Feiten blijven:
Citaat:
In vertrouwen?
Door jezelf hier in volle openbaarheid op politics.be gepost om te bewijzen dat je een echte russisch geboren -wannabe ultra & stoere- skinhead bent? Niet bang om een afrikaanse dame op haar gezicht te meppen?
P.S. Verhaaltjes blijven aanpassen zoals blijkbaar hierboven maken ze niet minder pathetisch.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 juni 2017 om 03:48.
Jay-P. is offline