Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2017, 19:20   #2204
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Vrij veel 'onbekende figuren' (voor mij althans), maar waarom niet.

Volgende stap: de verkiezingen.
Ik denk dat er voor iedereen een pak onbekende figuren tussen zitten, dan toch zeker in de politieke zin van het woord.
Op de machtsdepartementen en de economische departementen heeft hij wel "gevestigde waardes" gezet. (lijkt me verstandig, je gaat niet dobbelen met binnenlandse of buitenlandse zaken, of met defensie).

Wat die mengkroes van links, centrum, rechts en partijloos gaat geven als signaal naar de kiezer voor les législatives is mij totaal onduidelijk. Interessant sociaal experiment. Gaan LR en PS de azijnfles bovenhalen ? Of proberen zich aan te passen ? De polarisatie ten top drijven, of net niet ? Maar één ding verwacht ik wel : de modale franse kiezer ziet voor de eerste keer in decennia iets nieuws, en misschien gaan ook de foert-stemmers van FN nu inzien dat er democratische alternatieven bestaan voor zij die echt niet willen meestappen in de klassieke breuklijnen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden