Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2015, 02:48   #58
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U vindt het normaal dat mensen de zwaarste belastingsdruk vd wereld ondergaan, het laagste pensioen vd Westerse wereld krijgen en daarvoor ook nog MINSTENS 2 jaar langer voor moeten werken. U stond zeker op de banken te springen toen Dewever dat aankondigde?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
N-VA-voorzitter Bart De Wever en zijn collega van de PS, Paul Magnette, zijn vanavond voor het eerst met elkaar in debat gegaan. Ze discussiëren, op uitnodiging van de kranten De Tijd en L'Echo, over financiële en economische thema's. Over alvast één punt zijn de twee tegenstanders het eens: de wettelijke pensioenleeftijd moet niet naar omhoog.
Begrijp ik nu uit de replieken dat op pensioen gaan het hoogste goed is waar men tijdens het actieve leven naar moet trachten?
Dat moet dan wel een intrieste levenswandel zijn.

Dan afkomen met dat repititieve skuustruusverhaal over het bestaan en " 'ik' of 'ze' moesten dat wel ondergaan" is, naar mijn bescheiden mening misplaatst gejank.
Niets belet een doorsnee 'men' om zijn/haar leven in handen te nemen op een positieve wijze wanneer het huidige niet voldoet.
Dat er uitzonderingen zijn die in problemen komen is een feit maar toen uitzonderingen de meerderheid werden, bewezen ze dat er iets fundamenteels verkeerd is met henzelf. Zeker in deze maatschappij die toch wel enkele mogelijkheden biedt, desnoods via aanwezige 21ste eeuwse transportmiddelen (no pun) om andere opportuniteiten op te zoeken indien het niet lukt in uw regio. Of is de kerktoren zijn aantrekkingskracht te sterk?
-Zelfs onderontwikkelde(?) zwartjes en andere al dan niet afrikaantjes doen het en niet sinds vandaag.-
(Gang Yusuf den Bleke: ne vous en déplaise).
Om de ouwe bitch Mie Vogels te verbeteren: eerst blabla is ok maar dan DoenDoen!
Motto: Het zelf beter doen en zo.

Niet prettig om dat allemaal te moeten toegeven? Toegegeven.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 31 mei 2015 om 03:00.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden