Los bericht bekijken
Oud 10 september 2016, 17:11   #46
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Voor zover ik volgde zou het toch ook het Brussels gewest zijn dat investeert, bovendien zou het gaan om het geld dat ze nu in het Koning Boudewijnstadion steken. Zie het verschil niet goed. Over het Koning boudewijnstadion, dat notabene maar een paar keer per jaar echt benut wordt, heb ik nooit gezeur gehoord. Nochtans steekt het Brussels gewest daar ook jaarlijks 4 miljoen euro in en hebben ze daar ook al meermaals zwaar in geïnvesteerd voor verbouwingen en onderhoud.
Dat terwijl die infrastructuur totaal verouderd is hetgeen zich ook vertaald in al bij al bescheiden inkomsten uit evenementen.

De plannen die Ghelamco heeft voorgelegd lijken mij trouwens voor de omgeving een ENORME upgrade t.o.v. het maanlandschap dat er nu is. Ook als er evenementen zijn (zoals een voetbalmatch) waar nu jan en alleman daar door de woonwijken moet gaan.
Tweetalige Brusselse stadsdiensten bouwen in Grimbergen is geen upgrade maar een enorme downgrade.
Het Nationaal voetbalstadion is maar een dekmantel om gans die regio vol te bouwen met tweetalige Brusselse stadsdiensten.


Waarom kan Brussel zijn tweetalig stadion
en zijn tweetalige stadsdiensten niet
in het tweetalig Brussels gewest bouwen .
Daar is nog braakland genoeg.
Neen ,zij willen mordicus dit stukje Vlaanderen annexeren .
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden