Los bericht bekijken
Oud 12 november 2017, 08:02   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Je hebt inderdaad een punt, hier in de grensstreek worden onze scholen en ziekenhuizen overspoeld door Nederlanders. Het gevolg is dat hier een echte bouwwoede heerst om scholen en ziekenhuizen bij te bouwen.

Voor de ziekenhuizen creëert dat lange wachtlijsten voor de Belgische bevolking
Voor de scholen creëert dat een gebouwen- en leraren tekort.

Ik moet wel schrijven dat momenteel veel ex-Fordmensen in het Nederlandse Born werk vinden.
Misschien dat de grenzen gewoon vervagen en het tweerichtingsverkeer is maar vanuit Antwerpen heb ik dat gevoel niet echt. Wanneer ik naar Roosendaal of Vlissingen ofzo trek dan hoor ik daar meestal enkel Nederlands Nederlands. In Antwerpen is straks het Vlaams en Antwerps uitgestorven en heeft het plaats gemaakt voor Nederlands Nederlands en een Vlaams zonder lidwoorden, geslacht en met rochelG.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 12 november 2017 om 08:03.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden