Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2012, 10:14   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Tjonge. Mogen die mensen ook nog koken in de keuken of staat er ook nog een clausule in het contract in verband met gebruik van bepaalde ingrediënten bij het koken ?
Want ook dat kan geurtjes geven. En wat met scheten ? Ook verplicht om op het terras te gaan staan ?
Ik zou, als ik u was, een clausule inbouwen dat ze het appartement ook niet mogen betreden. Gewoon, uit voorzorg...
Juist ! Jij doet wat jij wilt.

Maar vertel eens: is de basis correct, namelijk mag een eigenaar doen en laten, binnen de wet, wat hij wil met zijn eigendom, en mag hij verhuren, binnen de wet, aan wie hij ook maar wilt; en niet verhuren aan wie hij ook maar wilt ?

Simpel antwoord: ja of neen, die basis is correct.


.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden