Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2003, 23:54   #27
Napoleon
Burger
 
Geregistreerd: 23 februari 2003
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot

Maar U hebt zich niet neutraal gehouden, en bent uit de Partij gestapt.
Dat is uiteraard Uw goed recht, en gedane zaken nemen geen keer.
Het was niet ik die dit topic startte en vind het even zinloos als infantiel om over zulke zaken te blijven discussiëren.
Wat willen jullie hier nu mee bereiken?!

Ik zal me niet meer mengen in deze zinloze discussie, en ik hoop dat niemand dat nog doet.

Het trouwens gezegd.
U faalt wel te vermelden het waarom dat ik uit de BUB ben gestapt .
Omdat uw voorzitter mij een utlimatum gaf waarbij ik (indien ik in de BUB wou blijven ) enkel één keus had en kiezen voor het BUB-stpt over Separatisme. Ik heb de voorzitter ook vermeld dat ik wenste neutraal te blijven , men heeft mij ertoe gedwongen te kozen...dan ga ik niet kiezen voor mensen die het duidelijk niet konden snappen dat ik een andere mening had en ik ben vrijwillig uit de partij gestapt .
M.a.w. is er nooit verraad geweest van de Vlaamse vraagstukken en dus kan mijn vertrouwen als VN niet geschonden zijn .
Het enige vertrouwen die ik verloren heb is vertrouwen in jullie , ik dacht dat jullie volwassenere zouden zijn dan de andere "democratische" partijen en ik heb mij duidelijk vergist .
Als U zich niet meer wenst in te mengen , waarom antwoord u dan ?
Heb ik U bevolen om te reageren ? Neen .
Jullie ? Wij willen niets bereiken , de BUB is met deze discussie begonnen en dus zijn het jullie die iets te bereiken hebben .

Ik hoop ook dat U zich onttrekt uit deze discussie .
__________________
Ik kwam , Ik zag en Ik ging op vakantie naar ELBA !
Lang Leve de Graaf van Vlaanderen

The general idea is to make the other sucker die for his country .
Napoleon is offline   Met citaat antwoorden