Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2014, 10:06   #7
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Je 'analyse' rammelt aan alle kanten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
En de peiling pas invullen na het lezen van mijn bericht!!!
Welke peiling?

Citaat:
-Er zou een filmpje zijn opgedoken van Russisch gesteunde rebellen die het vliegtuig neerhalen.
Maar...
...zo'n filmpjes zijn niet 100% betrouwbaar want :
*Je moet wel heel idioot zijn om je te laten filmen op dat moment.
*Tegenwoordig kan men gemakkelijk zoiets vervalsen.
Jij weet meer dan ik. Waar 'zou' zo'n filmpje dan wel opgedoken zijn? Eerste dat ik daar van hoor. Er zijn veel andere zaken die in de richting van de rebellen wijzen, maar dat filmpje, daar heb ik nog niks van gehoord.

Citaat:
-Dan zou , met 1 uur verschil , een vliegtuig waar Poetin zich in bevind, dezelfde route gebruiken. De gelijkenissen met het vliegtuig zouden inderdaad kloppen.
Het hele idee dat Oekraïne probeerde om het vliegtuig van Poetin neer te halen is echt te gek om los te lopen, om verscheidene redenen:
-ten eerste, nee, de gelijkenissen kloppen niet. Letterlijk de enige overeenkomst is dat beiden een blauwe en witte streep hebben. That's it. Het toestel van Poetin was een Il-96, da's een VIERmotorig vliegtuig, de 777 is tweemotorig. Zelf vanop de grond kan je zonder verrekijker het verschil zien;
-ten tweede, die theorie gaat er van uit dat Oekraïne z'n doelwit zou kiezen... op basis van wat ze zeer slecht met de verrekijker zagen? Geloof je dat nu zelf? Bovendien beschikken de Oekraïners over het volledige BUK-systeem, niet enkel het deel waarover de rebellen beschikken. Dat wil zeggen MET de volledige doelzoekradar én IFF-technologie. Vanaf het moment dat zij hun systeem op dat toestel richtten, zou hun systeem hen gezegd hebben dat dit vlucht MH17 was, een burgertoestel onderweg van Amsterdam naar Kuala Lumpur;
-ten derde, het hele idee dat Oekraïne Poetin zou willen vermoorden is idioot. Stel dat dat gelukt zou zijn. Wat denk je dan dat daar het gevolg van zou geweest zijn? Ik zal het je zeggen: Oekraïne zou binnen de 24u platgebombardeerd zijn door de Russen, gevolgd door een inval met grondtroepen. En het Westen zou er z'n poten vanaf gehouden hebben. En dat weten ze in Oekraïne zeer goed hoor. Ze zouden achterlijk én suïcidaal moeten zijn om zoiets te doen.

Citaat:
==> aan beiden kanten bewijs
==> nog niet zeker wie het gedaan heeft.
Neen, aan slechts één kant aanwijzingen, in overvloed dan nog.

Citaat:
Maar dan...
-Zegt Obama uit het niets 'dat de Russen het gedaan hebben!!!'.
Obama zegt helemaal niet 'dat de Russen het gedaan hebben', hij zegt dat de rebellen het gedaan hebben en dat de Russen de wapensystemen geleverd hebben. En daar had ik Obama echt niet voor nodig om tot die conclusie te komen hoor.

Citaat:
==> Omdat Obama dat zegt, volgt de hele Westerse wereld blind.
Nee, de Westerse wereld was al lang tot dezelfde conclusie gekomen voor Obama z'n mond opentrok.
Citaat:
==> Hoewel de bewijzen gelijk zijn, wordt het bewijs tegen de Russen benadrukt en het bewijs tegen de Oekraïners verdoezeld.
Behalve dan dat, zoals eerder gezegd, de bewijzen absoluut niet gelijk zijn...
Citaat:
Ik trek voor niemand partij
LOL! Jawel hoor.

Citaat:
maar wil jullie zeggen dat het nog gelijk opgaat, maar Obama weer smerige trukjes heeft gebruikt.
Gelijk opgaat? 0,0 aan bewijzen tegen Oekraïne, een steeds groter wordende hoop tegen de door Rusland gesteunde rebellen. Da's niet 'gelijk opgaan' he...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden