Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 12:55   #151
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.052
Standaard

120





Citaat:
maar jij en ik doen geen zaken met S-A, er is dus geen economische reden om geweld tegen homo's te verbloemen, goed te praten, minimaliseren,...
je noemt het niet ok, da's al een kleine stap
SA is een griezelig regime dat niet alleen homo's vermoord in eigen land, maar ook een ideologie verspreidt die oproept tot het vermoorden en verstoten van homo's wereldwijd. Ook Belgische homo's, geboren in een moslimfamilie die de Saudische ideologie aanhangt, zijn daar slachtoffer van.

Wat Rusland betreft, de Russen zeggen ons niet hoe wij homo's moeten behandelen. Ik vind dat elk land daar zelf over moet beslissen, want elke cultuur is anders. Zolang de basis rechten niet geschonden worden. Geen gay-pride kunnen houden schendt de basisrechten niet van Russische homo's. Moest dit verhaal uit Tsjetsjenië waar zijn, zou dit inderdaad een schending van basisrechten zijn, maar ik heb daar mijn sterkste twijfels bij.

Citaat:
omdat er hongersnood is in Afrika mogen de Tsjetsjenen homo's folteren omdat het een andere cultuur is?
Nee natuurlijk, maar de media aandacht moet wel in verhouding blijven met de gewichtigheid van de feiten. En zaken die niet geconfirmeerd zijn moeten niet als feiten worden weergegeven. (zoals dit verhaal over Tsjetsjeense homo's, of de gifgasaanval in syrië)



Citaat:
dat de films van Walt-Disnet verboden worden omdat er een eprosnage te jeanneterig danst is een feit, geen propaganda,
Die film werd niet verboden, kreeg wel een 16 plus label.



Citaat:
als die staatsgesteunde en staatsgeorganiseerden aanvallen niet plaats vinden is een iets o over te berichten.
Wil jij dan dat dit doodgezwegen zou worden?
je begint net iets teveel op het kuikentje calimero te lijken
zij is groot, ik klein, ....
Als dit door verschillende bronnen wordt gezegd die geen band hebben, dan kan men al meer zekerheid hebben. Dit is gestoeld op één artikel in een anti-Putin krant, een fan van fake news. (bestaat dus wel degelijk in Rusland, oppositie tegen Putin)
tomm is nu online