Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2017, 21:05   #6903
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die link werkt wel en is een link naar de officiële website.
Allé, de leugens gaan verder

Jouw link was:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die werkte niet en werkt nog steeds niet en is bovendien niet eens de offiële website.
Wil je de wijsneus uithangen: get your facts straight en zie dat je deftig links leert posten.

Citaat:
Als ik nu wil vertrekken van Paddington naar Bristol kost me dat 102 pound.
https://www.thetrainline.com/train-t...l-temple-meads
Die link werkt wel, maar blijft nog steeds niet de officiële website, en die geeft 33,1£ aan. Aiaiaiai

Citaat:
Zoals U wil, het is nog steeds 102 pound.
http://ojp.nationalrail.co.uk/servic...today/1800/dep
Dat is de officiële website, en ook die geeft 33,1£ aan

Shot twice, missed twice!

Citaat:
Je Goebbels gezever moet verbergen dat je argumenten op los zand gebaseerd zijn, men nog steeds aan het wachten waar ik m'n retourtje Bristol voor 20 pound kan boeken zoals U beweerde...
Ik heb je de exacte modaliteiten aangegeven, maar aangezien je die zelf niet wil opzoeken:
http://ojp.nationalrail.co.uk/servic...00817/1215/dep
http://ojp.nationalrail.co.uk/servic...10817/1415/dep

Rejoice
Probeer je op dezelfde datum die fameuze retour Oostende/Brussel te boeken, dan zit je wel degelijk terug aan 34,8. Dat zal je toch echt wel zelf moeten opzoeken, aangezien jullie fabuleuze website van de NMBS die directe links niet toelaat.

Citaat:
Als ik wil vandaag vertrekken van Londen naar Bristol kost me dat 102 euro, van Brussel naar Oostende maximaal 17 euro maar als ik gewoon online of aan het loket een railpas koop, kost het me 7 euro...
3 leugens in 1 zin.
Het kost je geen 102£, het kost je 33,1£
17,4€ is meer dan "maximaal 17€
Een railpass kost 7,7€ per rit, geen 7€ en bovendien kost een een railpass kost 77€; als je één rit wil doen, is dat behoorlijk van de pot gerukt.

Maar bon, ook dat zijn Goebbels-tactieken . De duurste optie vergelijken met de goedkoopste optie die je via koppelverkoop verkrijgt, doelbewust de datum die aangegeven staat negeren... Beetje doorzichtig allemaal . Heel vergelijkbaar met je permanent negeren van de vergelijking tussen British Rail en de NMBS door persistent naar FR of andere landen te verwijzen.

Citaat:
OK, NOGMAALS waar kan ik voor 20 pound naar Bristol en terug vanuit Londen, zoals U beweerde?
Om je met je favoriete quote te beantwoorden: zie boven (en ja, niet alleen in deze post, ook in de vorige posts stond dat aangegeven

Citaat:
voor U wel blijkbaar...
I didn't even fully start yet, watch me

Citaat:
Ik werk bij de NMBS. Slechts minder dan 10% reist aan de volle prijs. Meestal toeristen of mensen die eenmalig de trein nemen en het systeem niet kennen.
Tuurlijk; as I said, als we dat niet geloven, dan maak je ons wel wat anders wijs. Zeg eens, valt dat opnieuw onder jou vertrouwen als "onverdachte" bron?

Citaat:
Iedereen die regelmatig de trein neemt kent de promotietarieven, en zelfs meer en meer toeristen hebben de promotietarieven ontdekt.
Iedereen die in UK de trein neemt weet ook dat ze aan een fractie van de prijs reizen door buiten de piek te blijven en door op voorhand te boeken.
Wat is je punt nu?

Citaat:
Een retourtje Bristol Londen voor 20 pond zei U toch? Ik ben nog steeds aan het wachten, U mak mij eens aantonen wanneer ik voor dat bedrag van en naar Bristol kan reizen.
Again, jouw favo quote: zie boven. Die uitleg stond er al in de vorige posts, maar aangezien je vooringenomen bent om die check zelf te doen, heb je er in deze post de link nog eens bovenop gekregen.
Niet dat je die uberhaupt zal gebruiken, ook daar zal je wel terug je eigen draai aan geven.

Citaat:
Bijvoorbeeld, ik zou graag reizen de 19de juli, geen speciale dag of zo. Je mag zelf het moment kiezen. Maar ik wil niet meer betalen, want volgens jouw kost met de trein reizen in het VK dus veel minder dan in België. Ik ben eens benieuwd...
Bij deze: omdat jij per se nu pas wil boeken voor volgende week: 31£. Dat is nog altijd minder dan jouw ticket Oostende-Brussel

Dat je tot zelfs de helft kan zakken, dat kreeg je in vorige berichten al te horen en daar kreeg je hier ook al de link voor.
Dat jij, geheel conform je Goebbels-tactiek, met alle geweld dat blijft negeren, is jouw probleem. Ik ben dan nog zo vriendelijk geweest om ook voor de NMBS op dezelfde data te selecteren .

Citaat:
102 pound volgens die website...
Die leugen is hierboven al weerlegd


Citaat:
Nee, ik wil gewoon nu reizen, de meeste Belgen gaan ook niet dagen of weken op voorhand hun ticket kopen, in België hoeft dat helemaal niet.
Waardoor je in België dubbel zoveel betaalt als je dat wel doet
Dat jij per se nu wil reizen maakt mij niet uit en dat is jouw probleem (en tegelijk één van de problemen die de NMBS duurder maakt voor de maatschappij dan British Rail de maatschappij kost in de UK).

Mij niet gelaten trouwens dat je er nu per se de connotatie "nu" bij wil vervuld zien. Jouw eerste stellingen namen die connotatie niet op, maar stelden enkel dat UK sowieso duurder is dan BE (zie boven). Quod non, zoals je hier (zie boven) en in het verleden (zie nog veel verder boven) al is aangetoond.

Citaat:
Waar kan ik dat vinden? Ik ben benieuwd... (met de trein hé, niet de de bus of de fiets).
Zie boven, what else

Citaat:
u hangt uw heel betoog op aan uw bewering dat je blijkbaar op sommige momenten (zeker vandaag niet, nu kost het 102 pound enkel) voor 20 pound retour kunst reizen van Londen naar Bristol.
Ik heb daar nog geen concreet bewijs van gezien, ik heb wel al aangetoond, via de website van national rail, dat als je nu wil reizen, deze afstand 102 pound kost, of zo'n 130 euro, enkel, tweede klas.
Niet dus, het kost 33,1£ als je per se vandaag wil rijden; en het kost wel degelijk 20£ als je wat vooruit plant. Zie boven, uiteraard .

Lastig eh, die hardnekkige kids of the block die je geblaas gewoon kunnen exposen voor wat het is

Citaat:
Ja, ik dacht dat het 17 euro eerste klas is maar het is tweede klas.
Echter, hoeveel reizigers betalen dat echt? Enkel degene die niet weten dat je ook voor 7 euro kunt reizen. (of 6 euro voor ouderen en jongeren).
En zelfs dat is nog goedkoper dan in het VK.
De prijs van een ticket is 17,4, easy as that.

Maar bon, wil je dan toch benefit regimes gaan vergelijken: met een railcard wordt die 20£ plots maar 13,33£ aangezien je dan 1/3 van de prijs kan besparen; daar sta je dan met je 2 x 7€ voor een retourtje over een afstand die amper de helft bedraagt .

Citaat:
Voor de trein betaal ik nergens in heel Europa, maar ik heb wel genoeg vrienden die niet voor het spoor werken, en dus wel moeten betalen.
Uiteraard; we moeten sowieso Tomm geloven want hetzij hij, hetzij zijn vrienden zijn de alwetende en onverdachte bronnen die dat allemaal bevestigen.

I repeat: jij hebt geen flauw benul van transport in UK/London, je hebt enkel je dogmatische denken dat je probeert te verbergen onder een poging tot gezagsargumentatie (genre "look at me, I work for them, I know it all").

Citaat:
Stop nu eens met zeveren en zeg me waar ik voor 20 pound retour van Londen naar Bristol kan boeken. Stel, ik wil de 19de reizen...
Zie boven, what else

Citaat:
Ik ken niet alle prijzen van buiten. Daarom verwijs ik naar de websites waar je deze tickets kunt kopen. Als ik mij vergist heb geef ik dat toe.
Als je als zelfverklaarde expert (want werknemer van) wil optreden, dan check je wat je zegt, en dan val je al zeker niet over onnozele fouten als de prijzen voor eerste en tweede klasse te switchen...

Citaat:
Ik baseer met op de BBC, website van national rail, de guardian, etc.
Correctie, je baseert je op jouw interpretaties van zaken die je online vindt, om hetgeen je zegt een schijn van onderbouw te geven.
Vergelijkbaar met je verwijzingen naar McNulty (die het niet eens over BE hebben), ter verdediging van de NMBS. Of vergelijkbaar met je verwijzing naar het succes van Corbyn in de laatste verkiezingen, als ultieme bewijs dat de Britten terug een nationalisatie willen.

Citaat:
Nee, daarom bestaan er opiniepeilingen.
https://yougov.co.uk/news/2015/08/06...eft-and-right/
Zoals Zwitser al zei: als je ze vraagt of er gratis bier moet zijn, gaat die opiniepeilingen ook bevestigen.
Maar ook hier typisch dat je enkel de verwijzing naar de "hard left" ideas weergeeft, en de "hard right" ideas weglaat. Goebbels? Absolutely

Citaat:
Ik wel een en ander, maar bij concrete discussies als deze over concrete cijfers baseer ik me liever op officiële bronnen.
't Zou leuk zijn als je dat ook eens effectief begint te doen en dat bovendien op een correcte manier, ipv je eigen interpretaties en verdraaiingen te gebruiken.

Citaat:
Alleen al in deze post 3
I rest my case

Citaat:
Al mijn links werken, ik nodig iedereen uit ze aan te klikken, onder andere naar het door U geciteerde national rail.
Prooven to be a lie, zie boven.

Citaat:
De prijs van Londen naar Bristol vandaag is 102 pound... iedereen kan dat zelf opzoeken...
Prooven to be a lie, 't is 33,1£

Citaat:
Nergens heb je aangetoond hoe ik van Londen naar Bristol kan boeken voor 20 pound, zoals je beweert. Ik begin zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat je dat niet kunt aantonen...
Zie boven, uiteraard
Leuk toch dat anderen alles wel kunnen opzoeken, maar jij klaarblijkelijk niet.

Citaat:
Met Parijs dan, zoals ik hierboven deed. In Parijs kost ditzelfde abonnement 800 euro, dus 8 keer goedkoper.
Los van het feit dat je opnieuw een veel kleiner netwerk met een veel groter netwerk vergelijkt: wat interesseert Parijs me nu wanneer ik het over BE vs UK heb .

Citaat:
Ik wacht nog steeds op de website waar ik voor 20 pound heen en terug van Londen naar Bristol kunt reizen. Deze bewering gebruikte U om te beweren dan reizen per spoor in het VK de helft goedkoper zou zijn dan in België.
Ik het bewezen met een verwijzing naar de national rail website dat een enkel tweede klas vandaag 102 pound kost.
Nee, je hebt bewezen dat je de Goebbels blijft uithangen aangezien die prij svandaag 33,1£ is
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden