Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2017, 00:57   #663
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Why Did People Become White?

Skin lightening could also have been accelerated by something as simple as genetic drift, making it “easier” for a pale skin mutations to succeed in northern latitudes.

http://www.livescience.com/7863-people-white.html

Een lang verhaal kort gemaakt bij deze.
Een lang verhaal kort gemaakt?? Begrijpt gij deze tekst wel??
Wat betekent volgens u: 'could also have been '?

Deze tekst is een opsomming van alle mogelijke theorieën, 8 jaar geleden! De laatste wetenschappelijke onderzoeken schrappen een heleboel theorieën.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht


Kan Geert nu aantonen dat wij blank werden door selectie en toevallige mutaties?
Show me the evidence! Show me the evidence!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Die vitamine D opname kan je al natuurlijke selectie noemen. Maar de mutatie was niet toevallig. Zij is getriggerd door de migratie.
Hoe kunnen die genen dat weten? Die zien dat ze op reis zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht


Lees ook hoe de link uitlegt hoe seksuele selectie en rol gespeeld kan hebben.
Ja, dat heb ik hier ook al geopperd, maar dan kwam Piero met de reactie: ik geloof dat niet. Wel, ga bij hem jammeren!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht


Daar heb je alle hypotheses op een rijtje.
Doch, al wie eerlijk met zichzelf is zal inzien dat de migratie uit Afrika eerder drift dan natuurlijke selectie was.
Drift en migratie zijn 2 verschillende zaken. Gij kunt dat niet snappen. En nog steeds negeert gij het feit dat de Europese homo sapiens bijna 40 000 jaar in Europa leefde, MET een zwarte huid. De witte huid is een zeer recent fenomeen. Zelfs niet eens ontstaan in Europa.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

En dan loop ik maar mee voor het belang van het argument.
Ik weet het, want ge zit op die debiele creationisten websites, al die onzin te lezen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden