Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2017, 00:10   #267
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarvoor dragen de microwezens verantwoordelijkheid?
Dat zou ik niet precies weten wat nu precies hun verantwoordelijkheid is (en wat van ons).
Want ik weet niet van welk denkproces zij uitgaan, bijvoorbeeld of het beter is dat deze mensheid het nog zal redden of beter onder kan gaan om iets volledig nieuws te scheppen in een verdere evolutie (er zijn ook wel meer grote rampen op aarde gebeurd).
In ieder geval denk ik wel dat ze mij de hersenen hebben gegeven om die atoomtheorie te ontdekken.
En aangezien ik eens gedroomd heb (vlak na het vinden van die theorie) dat Gods Molens langzaam malen (maar zeker), denk ik dat de microwezentjes op een veel langere termijn werkzaam zijn, wat al uit de zeer trage evolutie van het leven is gebleken.
Maar het bewustzijn van de mensheid heeft zich de afgelopen duizenden jaar wel zeer snel ontwikkeld en gaat steeds sneller en ik hoop maar dat de microwezentjes goed meewerken om die atoomtheorie uiteindelijk toch doorgang te doen vinden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden