Los bericht bekijken
Oud 14 december 2016, 01:05   #29
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het antwoord is simpel: omdat fascistisch rechts gepeupel zich in die tijden gesterkt voelde door de moffen en alles deed om een graantje mee te pikken. Dat er meer Joden in Antwerpen vertoefden dan elders in het land zal een factor geweest zijn zoals Schelfie zegt, maar ik blijf erbij dat zonder massale medewerking van vuile collaborateurs er heel wat minder Joden verklikt zouden zijn.

Daarom dat men dat VB in het cordon dient te houden. Niet alleen minimaliseren zij de holocaust, ze drijven er ook nog eens de spot mee. Ik zal nooit vergeten wat er toen destijds allemaal heeft plaatsgevonden.

En nu moet men niet afkomen met 'oh maar het VB is niet fascistisch, ze willen enkel de islam bestrijden en blablabla', want dat pakt niet bij mij. Het zijn gore racisten die ten tijde van WO2 onbeschaamd met de Duitsers meeheulden. En dit nu willen herhalen door kleurtjes te bashen (!)
In Antwerpen en Amsterdam woonden gewoon veel Joden. En hun " vervoer" vertrok vaak vanuit die steden, er zijn gewoon grote stations die veel treinen aankonden.
Bembem dat jij op de kar springt is weerzinwekkend, zoek eens werk, en zeur wat minder!
Op geen enkele manier is jouw leventje met uitkering te vergelijken met de Jodenvervolging. Stop eens met je gejammer en doe eens wat.
alice is offline   Met citaat antwoorden