Los bericht bekijken
Oud 8 november 2007, 15:38   #45
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
En eigenlijk stoort het deel over het " droppen van emo-reacties" mij ook wel een beetje.

Het bewijst een beetje dat je gewoon jouw idee wil opleggen aan iedereen die het leest en tegenreacties niet welkom zijn (of met andere woorden we MOETEN aannemen wat jij hier neerzet)... Dan vraag ik mij toch af waarom men een draad opent? gewoon om te bewijzen dat je heel wat opzoekwerk hebt gedaan? (ja want inderdaad dat zien we wel...) awel dan krijg je een pluim voor dat werk maar ik zal de moeite niet doen om deze presentatie helemaal te lezen!
Interpreteer het maar zoals jij wil beste Largo_w

Het enige doel van deze zin 'was' om te vermijden wat ik reeds tientallen keren met een beperkt aantal posters heb ervaren

Wanneer men een moordenaar, die per ongeluk van Joodse origine is, zwaar op de korrel neemt ... omwille van de moord ... zijn er een aantal bezoekers die uit automatische reflex onmiddellijk de woorden "antisemietisme", "jodenhaat", en nog liever onderliggende aanverwanten, veelvuldig beginnen rond te strooien ... terwijl het eenvoudigweg om een mens gaat die een moord heeft gepleegd wiens godsdienstige geaardheid niets te maken heeft met zijn daden

Catch my drift?

Het enige doel van deze draad is mijn, en alle bezoekers die dit wensen, hun kennis te verbreden, ik zit, zoals reeds gemeld, met een aantal (serieuse) gaten en wil op deze manier een poging ondernemen om deze op te vullen

Niemand verplicht jou om ook hier in dit kleine hoekje van P.be langs te komen en volledig naast het onderwerp te gaan discussiëren, maar je bent natuurlijk van harte welkom om de reis door het verleden actief mee te maken.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden