Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 14:54   #142
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je moet echt eens leren lezen wat er staat, Hoomer, en niet wat jij WIL dat er staat. Ik heb nergens, en op geen enkel moment gezegd dat die info van de politie komt. De politie weigert immers nog steeds commentaar. Uiteraard komt dat van de school en de schepen. Maar in tegenstelling tot u ga ik er niet zo maar van uit dat een school een persconferentie gaat beleggen om daar een uit de duim gezogen verhaaltje te komen brengen, iets waar u de school wél van beschuldigt.

Een beschuldiging die u trouwens uit zonder enig bewijs.



Mensen nemen meer dan ooit alles klakkeloos over, zo lang het maar in hun kraam past. Als er morgen ergens op internet een of andere anonieme account post dat die jongeren de politie hadden aangevallen en niet omgekeerd, en u heeft geen enkele manier om de identiteit of betrouwbaarheid van die verklaring te controleren, zal dat u geen seconde tegenhouden om dat hier als DE waarheid te komen verkondigen. Het zou immers in uw kraam passen, en dan is alles goed.



De bewijzen? Leg uit. Welke bewijzen hebben we waaruit de schuld van die jongeren blijkt? Ik ben benieuwd...


Je moet eens stoppen met Trump te imiteren door alles wat je niet aanstaat fake news te noemen. Op den duur gaat niemand je nog serieus nemen.
Waarom zeg je dan dat de politie iemand van de jongeren arresteerden omdat die zijn klederdracht overeen kwam met iemand die geseind stond, hoe weet je dat als de politie dat niet meedeeld, hoe weet je dat die dag dan weer niemand zo geseind stond als de politie je dat niet meedeelt? Zal ik het zeggen Journalistieke duimpjes zuigerij. Fake news dus rechtstreeks uit het duimpje of den dikke teen.

Hoomer is offline   Met citaat antwoorden