Los bericht bekijken
Oud 6 september 2005, 02:40   #92
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Eh, ik denk niet dat er onzedige of onfatsoenlijke praktijken gebeuren binnen de NU...

Nu is wel een eerbare partij, alleen zijn we het niet met alle standpunten eens, zoals de NU het niet eens is met sommige van onze standpunten. Ik vind de uitdrukking "geen eerbare partij" hier dus wel een beetje misplaatst.
Een partij die vroeger banden had met het Front National kan je toch bezwaarlijk eerbaar noemen...

Persoonlijk ben ik zowel lid van B-Plus als SP.A en geloof ik dat het nationalistisch opbod in Vlaanderen slechts gecounterd kan worden door een strijd tegen het Vlaams-nationalisme binnen de grote partijen. BUB kan natuurlijk een rol spelen als drukkingsgroep, al vind ik dat ze beter, zoals B-Plus een écht federalisme zouden omhelzen i.p.v. unionistische illusies te koesteren.

Wat NU betreft ben ik echter klaar en duidelijk: met uiterst rechts valt er niet te praten of samen te werken.
__________________
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber
jjohanvdb is offline