Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2008, 15:26   #333
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Over leugenaars gesproken: Van degenen die bij het VB is wil de helft naar Valkeniers, de andere naar PDW overlopen: bewijst dit niet dat je je bewust bent van het GROTE verschil tussen beiden?
Voor de rest BEWEERT een hoop mensen hier van NIET tot het VB te behoren.
Van degenen die stemden is er dus practisch niemand bij het VB.
Van de anderen zijn er méér dan de helft die één kant kiezen, en de anderen kiezen de andere kant. Eén stapt zelf uit het VB.
Er is dus wel degelijk een split, en er zijn hier (te zien aan de reacties) een hoop leugenaars die beweren om niet bij het VB te horen....

En dan de reactie dat de Sp.a achteruitging: ontken ik dat?
Wat heeft dat met de topic te maken?
Is het niet zo dat er nog duizenden partijen over heel de wereld achteruitgingen en dat dit evenmin met de topict te maken heeft?

Ik heb de indruk dat de harde deuk die twee topfiguren, niet meer wetende waarover geluld, niet meer wetende van welk hout pijlen te maken, grote ongerustheid bezorgden bij de aanhang.
Toen enkele dagen nadien men weer de neuzen in één richting had gezet, godweet met welke interne ruzies en kabaal, zijn de adepten van de waanzinpartij weer bezig om te doen of er geen vuiltje aan de lucht is, geen scheef woord gevallen en zijn ze vergeten dat ze elk één kant kozen....

De redenering "er zijn hier zoveel stemmen en er is er maar één die het VB verlaat" is ook zo dom: de meesten zegden immers dat ze er niet bij waren, de anderen kozen elk één kant!

En ineenstorting is meestal het gevolg van het opsplitsen in twee kampen, nietwaar!

Overigens moet je de titel nog eens GOED lezen:


EERSTE STAP van de ineenstorting van het VB....

Er zijn er nog een paar aan het aankomen, maar daar zet ik dus geen datum op, ik ga dat ook niet proberen: het kan voor morgen zijn, maar het kan nog een tijdje aanmodderen: Het gelul over de staatshervorming is nog niet op zo'n weerstand van de bevolking aan het stuiten dat ze iemand die daarover nog begingt of doordramt levend villen.
maar wat niet is kan komen.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 juni 2008 om 15:33.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden