Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2017, 14:49   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Daar is toch één goed gevolg van de Brexit waar te nemen.

Voor alle duidelijkheid: ik volg de nva niet op dit vlak, ik ben meer Europeaan, en voorstander van een Verenigde Staten van Europa.
Mijn enige probleem is dat de huidige misstanden te wijten zijn aan te vlug en te voluntaristisch vooruit te willen gaan. Verafstoot en co gedragen zich als een paard op hol. Ik wil dat het stap voor stap gaat. En de volgende stap pas zetten, als het geheel er helemaal voor klaar is.
(hetgeen destijds voor de toetreding van Griekenland tot de Eurozone bijvoorbeeld, niet het geval was. Ik blijf van mening dat vb. De Gucht daarvoor 20 jaar gevangenisstraf zou moeten krijgen. Hij heeft al verklaard dat hij het wist, maar er over zweeg ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden