Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2003, 13:59   #25
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Wat voor een zever...
Inderdaad zever, maar dat is rap opgelost.
Geef mij 1 euro voor elke "vlaming" die niet bereid is om gemeenschappelijk te baden en ik geef er jouw een terug voor elke allochtoon in België die daatoe niet bereid is en ik verhuis van forum. Of nee, toch niet, ik denk niet dat ik met superrijk te worden van gedacht verander.
Het is inderdaad wel zever, deze topic. Men zou beter op punten waar de ongelijkwaardigheid van vrouwen in bij vele moslims reageren i.p.v. op verschilpunten waar we zelf nog niet mee om kunnen gaan.
Deze topic lijkt mij dan ook eerder gemotiveerd om de achterlijkheid van de verschillende moslimaanhangende, allochtone gemeenschappen aan te tonen. Bovendien is de officiele opening van het complex nog niet voor onmiddelijk en worden er al hypotheses gemaakt over de negatieve kant van de zaak vooraleer het zover is. Tegen de tijd dat dit opengaat is het VB misschien wel aan de macht en wordt het complex enkel toegankelijk voor vlamingen tot x aantal generaties terug maar zal er ook een vorm van scheiding tussen de sexe zijn.
__________________

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden