Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2017, 08:06   #643
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
jaaaa NIETS dat klopt... omdat ge vastgeroest zit in uw dogma's
Ik zie het omgekeerde manifesteren.

Citaat:
Dat heeft er niks mee te maken..
Als ge zevert dat mutaties er niks met te maken zouden hebben omdat er niet op geselecteerd zou worden maar wel op variatie dan slaat ge compleet de bal mis
Tuurlijk wel, ik herleid het terug naar de essentie. En een oude man die niet mee kan fietsen en het niveau wenst te vertragen des spijt.



Citaat:
neeje maat .... gij staat op zijn minst nog 100 simpele antwoorden in krijt
Ge kunt misschien eens beginnen met dat lijstje
Ik ga niet naast de essentie antwoorden en heb reeds beantwoord wat relevant voor de discussie is. Van A naar D springen om dan C en B te negeren zal niet meer pakken.


Citaat:
Jij bent begonnen over mutant... niemand anders
We weten natuurlijk waarom ... omdat een mutant een bepaalde negatieve connotatie heeft dat om maar niet te moeten zeggen dat alle mutaties negatief zouden uitdraaien
Als je over mutaties begint komen daar mutanten bij kijken, dat is de logica zelve. Al wat ik vroeg, hoe gaat een mutant zijn mutatie verspreiden. Welke invloed oefent selectie daarop uit? Om te camoufleren dat je niet kan antwoorden gaan er inderdaad een 100 vragen bij komen kijken om het licht op mij te werpen. Maar wederom, het zal niet pakken.


Citaat:
btw een mongool is een etnische groep... ze gaan het niet graag horen
Is dat dan een antwoord op mijn vraag? En ik ben het die rond de pot draait en niet antwoord? Eerlijk blijven he. Laat die politieke correctheid maar achterwege. Een mongool is een mutant, een mutatie die hem genetisch anders maakt dan "normale" mensen. Het is mijn voorbeeld, maar ik smeek al tot in de treure toe naar andere voorbeelden. DUS Praha? Nu we terug bij de essentie zijn beland hoor ik het graag.

Ik heb trouwens ook aangetoond via de evolutie van honden dat er selectie was op bestaande variatie en niet op mutatie. Er is nergens concrete data die staaft dat de evolutie van een organisme berust op mutatie. Het is niet omdat we mutaties waarnemen deze enige meerwaarde betekenen in de evolutie van een soort. Dat is pas wishful thinking Praha als je dat er aan gaat toedichten.

Laatst gewijzigd door Peche : 18 maart 2017 om 08:17.
Peche is offline   Met citaat antwoorden