Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2017, 23:18   #658
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Het probleem is dat Peche iets leest, daarbij de volledige context vergeet en zich vastrijdt in een zinnetje dat hem bevalt
Wees nu eens voor eenmaal eerlijk in een discussie.
Ge hebt het hem nu zelf zien schrijven. En ik zou die mensen dan nog moeten uitleggen hoe drift werkt, nadat ik een heel topic geopend heb met onderbouwende links? Waaruit dan blijkt dat selectie en mutatie lang niet de basis van evolutie zijn, daar er meerdere mechanismes zijn en drift meer invloed op het organisme uitoefent. Waar drift op de proppen komt neemt selectie af. Dat ik dat nog maar zou moeten uitleggen getuigt hoe weinig Bobke en Geert van de evolutieleer weten.

Ons blank worden is niet gebeurd door selectie, noch door selectie op een toevallige mutatie maar door genetische drift die veroorzaakt werd door migratie. Hadden zij 5 minuten de tijd genomen wat te lezen hadden ze dat met eigen ogen gelezen. Ik ga hier niet meer eindeloos in herhaling vallen en cirkels draaien.

Ik heb mij hier helemaal niet vastgereden. Gij ziet de tegenstrijdigheden niet, maar kunt het zelf niet nuanceren en draait dan gelijk die trollen de vraag om . Typisch. Meelopen in een theorie is 1, meelopen bij trollen is 2. Ge hebt er gelegen bij mij praha.
Peche is offline   Met citaat antwoorden