Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 08:58   #188
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Ik zit hier nog altijd mee verveeld.

Ik denk dat iedereen weet dat wij niet graag in discussies knippen, dat wij van mening zijn dat een goede discussie pas waarde heeft als die zo vrij mogelijk wordt gevoerd. Daarbij is het vaak moeilijk om de klaarheid van de wet te onderscheiden en een bepaalde zaak uit de grijze zone te tillen. De wetgever heeft het ons niet bepaald makkelijk gemaakt. Vooral voor niet-juristen (zoals ik) een lastige zaak.

Intussen heeft de N-VA mij al herinnerd aan de ingebrekestelling, zowel per mail als via telefoon. De medewerker die mij contacteerde had schijnbaar weinig recht van spreken want had nauwelijks een antwoord op enkele van mijn vragen en bedenkingen. Triestige ingebrekestelling en triestig eerste contact.

Overigens nog nooit meegemaakt dat zoiets uit de hoek van een politieke partij komt...

Heb intussen al wat discreter naar iemand gezocht die thuis is in de materie en niet uit de N-VA stal komt, maar nog niet gevonden. Bij deze een oproep die ik ook via Facebook lanceer: kennen jullie juristen die thuis zijn in merkenrecht en niet bij de N-VA actief zijn (of geparkeerd zitten)?

Suggesties welkom.

Ook nog dit: "Onder voorbehoud van alle recht en middel en zonder enige (nadelige) erkentenis"
(een mens maakt wat mee )

Maarten
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden