Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2009, 21:24   #16
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Na de bekentenissen van Israëlische soldaten over het doodschieten van vrouwen, kinderen en andere onschuldige burgers tijdens het Gaza-offensief, het doelbewust en zinloos vernielen van eigendommen, huizen en inboedels, moskeeën, de loeiharde analyse van de VN-rapporteur over het gedrag van het Israëlisch leger, is er nu een nieuw voorbeeld opgedoken van het laaghartige en volstrekt immorele karakter van het Israëlische leger en haar soldaten.

Het betreft dit keer t-shirts voor soldaten aan het einde van hun ontplooiïng in Gaza of trainigssessies en werden ontdekt door Haaretz.


De t-shirts zijn bedrukt met spotprenten. Sommigen tonen een zwangere Palestijnse vrouw in het midden van een schietroos met als tekst "1 shot 2 kills". Een ander t-shirt toon een jongetje met een geweer in dezelfde schietroos met als tekst "the smaller, the harder" en nog een andere toont een Palestijnse moeder bij haar dood kind (opnieuw in een schietroos) met als tekst "better use Durex".



Haaretz schrijft ook nog:


en

en

Wat dus een oorlogsmisdaad is...


bron


bron 2


En dan te bedenken hoe hypocriet, allergisch en overgevoelig de Heer Michael Freilich en zijn kornuiten van het Forum voor Joodse Organisaties hier reageren als er een onschuldig grapje wordt gemaakt zoals in Man bijt Hond ...
Niet om fier over te zijn inderdaad. Moest ik een Israëlische jood zijn, ik zou me toch schamen. Tenzij... ja tenzij hier hun ware aard en bedoeling naar boven komen. Dan zijn ze natuurlijk niet bij machte zich hierover te schamen natuurlijk.
system is offline