Los bericht bekijken
Oud 14 november 2011, 19:54   #1015
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik zeg niet dat de Rotschildts geen machtige familie zijn en ze ergens niet achter de schermen werken. Maar om ze wereldheerschappij toe te kennen...
Ik begrijp uw punt volledig. Het zijn niet enkel de Rothschilds, maar de hele zionistische ideologie die iedereen in haar greep houdt (zionisten, dwz ook christenen en ''crypto's'' en shabbos goyim, dus gentielen die gewoon voor eigen portemonnee het zionisme helpen). Maar de Rothschilds spelen uiteraard een super belangrijke rol daarin achter de schermen. En daarom is deze draad zeer zeker informatief. Ik plaats de aangegeven info in een breder kader.

Waarheid is daar te vinden waar het het meest gevaarlijk is om te gaan zoeken. Hoe meer je de hele problematiek uitdiept (zionisme, joods ethnocentrisme, slachtofferrol indoctrineren bij ''goede joden'', ''antisemitisme'' intensief aanwakkeren zodat het enerzijds een bindmiddel is voor alle joden alsook een verantwoording voor de slachtofferstatus en dus de bestaansreden van Israel, alsook een formidabel drukkingsmiddel om elke vorm van kritiek in de kiem te kunnen smoren), hoe meer je begrijpt wat er gaande is. Er dient helemaal geen beroep gedaan te worden op 1 of andere conspiracy theorie. Het gaat gewoon om een cult, waarvan ook gewone joden slachtoffer zijn. Sommigen, zoals Gilad Atzmon, Israel Shahak leggen werkelijk de vinger op de wonde.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden