Discussie: De val van Rusland.
Los bericht bekijken
Oud 2 november 2016, 12:07   #255
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Vergelijk het budget en de staat van het onderwijs en de gezondheidszorg van Rusland en Oekraïne eens, en dan spreken we verder.
Ik ken 5 Belgen die meteen Oekraïense getrouwd zijn, allen zijn ze minstens 10 jaar ouder. U kunt de spreekwoordelijke uitzondering zijn, kan zijn...
U gaf zelf vroeger aan dat ze uit een familie komt van Oekraïense nationalisten. Dat is hetzelfde als zeggen dat het banderisten zijn, dus collaborateurs met de nazi's, die op grote schaal Polen, Joden en andere minderheden hielpen vermoorden.
Vroeger beweerde U ook dat ze uit Donbas komt, Slavyansk. Probleem is dat ik daar ook geweest ben, en werkelijk niemand spreekt er Oekraïens.

Ja, dat hebt U reeds gezegd, dat U uw zoon Oekraïens aanleert.
Ja, dat is nu eens een taal waarmee hij het ver zal schoppen, zal prachtig staan op z'n CV... zelfs in Oekraïne zelf verstaat niet iedereen Oekraïens... met Russisch daarentegen kun je in heel de ex-sovjet-Unie en daarbuiten (bvb. Bulgarije, Mongolië, New York, etc.) terecht.
Onze Vlaamse Nationalistjes gaan dat laatste graag horen. "Les Pieds Dans Le Plat".
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden