Los bericht bekijken
Oud 17 april 2017, 17:27   #1011
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De jongen is toch niet helemaal in orde. Hij zit niet in een instelling of zo maar hij kan maar moeilijk fungeren in onze maatschappij.
Die jongen was waarschijnlijk autistisch of iets soortgelijk.
Cannabis schakelt die stoornis uit. Cannabis geeft een babbelkickske wat ertoe leidt dat mensen met autisme beter kunnen communiceren. Ze kunnen ook beter inleven, wat toe meer empathie leidt.
Dan gaan ze strijden tegen het gebruik, en als het autisme terug boven komt zeggen ze dat cannabis dat veroorzaakt heeft.
Dat is mijn mening daarover.
Ik heb nog nooit iemand zot weten worden van cannabis, die waren dat al.

Citaat:
Dit is inderdaad het punt, zou het zover gekomen zijn indien het thema bespreekbaar zou geweest zijn?

Neem bijvoorbeeld seksuele interactie voor het huwelijk. Vroeger werd het gewoon verboden met als resultaat veel huwelijken van moeten met veelal een scheiding als gevolg. Nu gaat men daar beter mee om en vermijdt men zwangerschap.
Voila en dat is ook mijn punt zie boven. Zou het zover gekomen zijn als er geen strijd tegen zijn gebruik gevoerd werd? Die jongen heeft iets in zijn hoofd, dat beperkt hem, cannabis verloste hem daarvan. Mensen met autisme zijn beïnvloedbaar en nemen de "ideologie" rondom cannabis ook sterker in zich op dan een normaal iemand. Zij willen maar behagen en gaan dan luisteren naar de manipulatie die hen aangepraat wordt.
Daarin ontsporen ze.

Ik zeg het, legaliseer cannabis en onze economie zal er beter van worden. Niet enkel de economie, maar alles wat erbij komt kijken in de samenleving.
In Rotterdam aan Oppert is er een coffeeshop 10m van de school, Trefpunt. Geen jongere die in die shop te vinden is tijdens de middagpauze. De economie draait daar en daar kan je echt niet van een verzuring spreken.
Nederland is Nederland gebleven.
België wordt een Belgistan en gaat nu zelfs openbaar drinken verbieden om de moslims verder te behagen.
De waanzin voorbij.

Laatst gewijzigd door Peche : 17 april 2017 om 17:48.
Peche is offline   Met citaat antwoorden