Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
|
Discussietools |
17 mei 2024, 14:22 | #101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is volgens mij ook contra-productief. De producenten van deze wereld moeten gewoon ophouden eten in de ruif te gooien, dan verdwijnen de consumenten vanzelf.
17 mei 2024, 14:22 | #102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
Ge moet U niet excuseren voor uw inhoudsloze respons.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 mei 2024 om 14:23. |
17 mei 2024, 14:38 | #103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welk eten in welke ruif?
17 mei 2024, 14:50 | #104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
17 mei 2024, 15:00 | #105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"De beste stuurlui staan aan wal" "Vraag niet wat uw land voor u kan doen maar wat u kan doen voor uw land" "Je kan het paard naar het water brengen maar je kan het niet doen drinken" "What goes up must come down" "Se non è vero, è bene trovato" "Alles is relatief en ook dat is relatief"
17 mei 2024, 15:18 | #106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Da’s geen beeldspraak maar indoctrinatie. Maar om terug te komen op de “ruif;” De ruif bestaat uit meerwaarde. Een persoon kan meerwaarde toevoegen, of meerwaarde ontnemen. Zij die meerwaarde produceren zijn aldus “producenten” en zij die meerwaarde consumeren moeten hunnen teut houden. Dat laatste is geen beeldspraak.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 mei 2024 om 15:21. |
|
17 mei 2024, 16:55 | #107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
19 mei 2024, 11:26 | #108 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wedden dat? De wiki: Citaat:
Citaat:
We Willen Democratie, Als Democratie Tegen Ons Stemt, Wij Willen Democratie Wèg. Enne Rijmen Dat Dat Doet. TOEGEVOEGD: Dat effe, ga eens duckduckgoan naar "elections EU Fico". EERSTE link: https://apnews.com/article/eu-fico-v...23d6d16a7bac0b Citaat:
Lol nee, enkel het regimekartel, het Westblok, en hun gesponsorde aanhang natuurlijk. Die Maken Zich Grote Zorgen. En al VOOR dit geknal. Dat hun Grote EU Project van dictatoriale Vanaf 1 Januari JAAR verandert dit en Tegen JAAR MOET dat, straks door grote massa's burgers op vreedzame wijze met de pen wordt weggevinkt, en dat ze, als ze die wegvinking negeren, genoopt gaan zijn tot coup plegen a la https://en.wikipedia.org/wiki/1991_Soviet_coup_attempt Citaat:
En dat lukte. Paar maanden later groot openluchtconcert in Moskou, 1,6 miljoen toeschouwers. Die kwamen niet enkel voor de muziek, die kwamen ook hun vrijheid vieren. 1 grote drom tot aan de horizon, met "veiligheid" zich beperkende tot enkele rijen soldaten vlak voor het podium, om te voorkomen dat die achteraan die vooraan gingen drummen tot op het podium. Eens zien of de EU MOET die verkiezingen met Fico aanslag als uitleg gaan uitstellen!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 mei 2024 om 11:47. |
|||||
19 mei 2024, 12:39 | #109 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Lol, ELKE zelfverklaarde klassering zunne. De enige echte liberaal is die braaf blaft en achter de stok gaat hollen als de menschen hem dat befehlen. Zo die MOETEN van ... gemeente ... provincie... gewest... federale materie... Europese aangelegenheid, dat heeft niks met libertas te maken, en alles met het tegenovergestelde. https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmut_Kohl Citaat:
Citaat:
Ze staat niet tussen: https://quotes.thefamouspeople.com/helmut-kohl-3836.php
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 mei 2024 om 12:40. |
|||
19 mei 2024, 13:13 | #110 |
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn teveel mensen op de planeet om bepaalde zaken niet collectief aan te pakken. Sommige moeten zelfs 100% collectief aangepakt worden.
19 mei 2024, 18:56 | #111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een snelweg aanleggen is uiteraard een onderneming waarbij je als individu weinig kan betekenen, en waarbij een doorgedreven samenwerking tussen individuen noodzakelijk is. En dan komen de hogepriesters van de collectivisme-kerk doodleuk zeggen dat die individuen die die snelweg maken, dat maar kunnen OMDAT het collectief bestaat. De stap naar gedwongen collectivisering is dan snel gezet. We doen het voor de bomma. WE DOEN HET VOOR DE SAMENLEVING!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 mei 2024 om 18:57. |
|
19 mei 2024, 19:42 | #112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
19 mei 2024, 20:34 | #113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
19 mei 2024, 20:59 | #114 |
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg Tientje, wat uw lastig PM'etje betreft: de hond op de foto is een shiba inu (google eens NAFO, dan weet je dat ik het over de aanpak van Roeskie propaganda en fake news heb). Ik kan gewoon niet ernstig meer reageren op de nonsens die propagandisten zoals jij en Tomm op het net gooien. Driehoek me maar als je zin hebt: ik heb mijn verdediging t.o.v. de admins al klaar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
19 mei 2024, 21:08 | #115 |
Secretaris-Generaal VN
|
Lees anders eens de laatste zin van mijn nieuwe handtekening...